perjantai 18. lokakuuta 2013

С днём рождения

Jäin tänään kotiin rentoutumaan, kun on ollut niin paljon kaikennäköistä tässä, että eilen olin todella väsynyt. Host isä sitten ehdotti, että jäisin kotiin rentoutumaan tänään ja ajattelin sen olevan ihan hyvä idea, koska viikonloppunakin on ohjelmaa. Muutenkaan koulunkäynti ei tällä hetkellä kauheasti kiinnosta. Kuitenkin Suomessa joudun uusimaan tämän vuoden, eikä mistään fysiikan opiskelusta täällä ole mulle yksinkertaisesti mitään hyötyä (terkut äidille ja ukille) ;) Toivon koulumotivaation parantuvan, kun mulle tehdään persoonallinen lukujärjestys ja saan hiukan valita mitä haluan opiskella täällä. Tällä hetkellä kun mulla on tuhottoman paljon fysiikan ja matikan tunteja.. 

  Eilen oli mun host isän syntymäpäivä ja täällä oli taas sukulaisia kylässä :)
Nämä valmistaa aina synttäreiksi kauheesti suolasta ruokaa ja lisäks vaan joku makea kakku. Meillä harvemmin oikeen ruokaa synttäreillä tarjoillaan, vaan enemmän kaikkea makeeta. Autoin valmistelemaan ruokia ja taisi löytyä syy, miksi mun vyötärönympärys tuntuu kasvavan täällä.. Oli eka kerta ku koskaan nään kenenkään raastavan voita majoneesisalaattiin... Oli kyllä hyvää salaattia :D

Host isä ja nuorempi pikkuveli :)

Sukulaisia ja naapureita + innostunut pikkuveli sohvalla 
 Kun siinä oltiin syöty ja juteltu, niin isoisä sanoi, että onpas tylsää kun vaan jutellaan ja syödään. Haki sitten harmonikan ja alkoi sillä soittelemaan ja isoäidit alkoi pistämään jalalla koreaks! Eipä oo tommosta kyllä mun Suomen sukujuhlissa koskaan käyny :D


Rakkaudella
Nella

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti